بهترین سرورهای ماین کرفت کدام سرورها هستند؟ در این مطلب ما از بین تعداد بسیار زیادی از سرورهای ماینکرافت، بهترین و سرگرم کننده‌ترین سرورهای ماین کرافت را پیدا کرده‌ و قرار است این سرورها را با تعدادی از ویژگی‌های اصلی هر یک به شما معرفی کنیم.

با وارد شدن به هر کدام از این سرورها، به دنیایی از بازی‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید با دوستان خود در این دنیای پر از شگفتی و خلاقیت، از بازی ماینکرافت به صورت آنلاین لذت ببرید.

دلیلی که بازی کردن ماینکرافت به صورت آنلاین در داخل سرورها لذت بخش خواهد بود این است که هر سرور ماینکرافت ویژگی و مزایای خاص خود را دارد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از سرورها را انتخاب و داخل این سرور ماینکرافت از بازی‌هایی که سرور به شما ارائه می‌دهد لذت ببرید.

اگر چه که حالت تک نفرۀ ماین کرافت هنوز هم یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی ماینکرفت است، اما لذت بازی کردن در کنار دوستان و خلق یک دنیای اختصاصی برای خود و دوستانتان، وصف ناپذیر است.

همراه وبلاگ سرور ماینکرفت تیرکس ماین باشید تا به شما سرور های ماین کرفتی را معرفی کنیم که قرار است از بازی کردن در داخل آنها لذت ببرید. 

 

 

لیست سرورهای ماینکرافت 2023 که قصد داریم معرفی کنیم:

 

  1. Trexmine
  2. MMC Island
  3. Complex Gaming
  4. Manacube
  5. Hypixel
  6. Mineplex
  7. Pixelmoncraft
  8. HiveMC
  9. OPBlocks
  10. InsanityCraft
  11. Vortex Network
  12. Donuts SMP
  13. Netherite
  14. Penguin gg
  15. The Archon
  16. Minr
  17. Among Us Performium
  18. The Mining Dead
  19.  Grand Theft Minecart
  20. Minewind
  21. Minescape
  22. PirateCraft
  23. Minecraft Middle Earth
  24. WesterosCraft
  25. Ranch n Craft
  26. OPLegends
  27. Minehut

 

 

 

1- معرفی سرور تیرکس ماین Trexmine

معرفی سرور تیرکس ماین

آیپی سرور: play.trexmine.com

گیم مودها: Bedwars, Survival, Arcade, Acidisland, SkyBlock, Prison

میخواهیم به شما جالب‌ترین سرور این لیست را معرفی کنیم. سرور تیرکس ماین, بهترین سرور ماینکرافت ایرانی. ولی چه چیزی باعث می‌شود که سرور تیرکس ماین عنوان بهترین سرور ماین کرافت ایرانی را داشته باشد؟

 این سرور در داخل ایران فعالیت می‌کند و می‌توان گفت بهترین گزینه برای افرادی می‌باشد که در داخل ایران بازی می‌کنند و می‌خواهند یک سرور ماینکرافت با بهترین کیفیت ممکن از لحاظ ارتباط سریع و بدون قطعی، در کنار داشتن معروف‌ترین و پرطرفدار‌ترین گیم مودهای ماینکرفت را تجربه کنند.

سرور ماینکرافت تیرکس ماین توسط با تجربه‌ترین و بهترین برنامه‌نویس‌های حال حاضر ماین کرفت ایرانی، توسعه داده شده و پشتیبانی می‌شود و با داشتن کادر حرفه‌ای برای کنترل کیفیت تجربۀ پلیرها در داخل سرور، تلاش می‌کند تا بهترین تجربه را برای پلیرهای ماینکرفت فراهم کند.

یکی از بزرگترین مشکلات اکثر گیمر های ایرانی، چه پلیرهای ماینکرافت و چه پلیرهای بازی‌های دیگر، بالا بودن پینگ اینترنت است که دلیل ساده‌ای دارد. وقتی یک بازیکن داخل ایران است و قصد دارد به یک سرور جهانی متصل شود، بازیکن درحقیقت سعی می‌کند از ایران به عنوان مثال به کشور دیگری مانند فرانسه یا هلند متصل شود و بدیهی است که زمان اتصال طولانی خواهد بود.

این در صورتی است که موارد جانبی دیگر نظیر فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنت را در نظر نگیریم. پس می‌توان نتیجه گیری کرد که اتصال یک پلیر ایرانی به یک سرور جهانی گزینه خوبی نمی‌تواند باشد و درصورت انجام چنین انتخابی، باید سختی هایی را نیز پذیرا بود.

 اما سرور ماین کرافت تیرکس ماین یک سرور ایرانی است و زیر ساخت آن نیز به طور کامل در داخل ایران پیاده‌سازی شده است، پس دیگر نیاز نیست نگران مشکلات ارتباطاتی خود در زمان استفاده از این سرور باشید. شما بهترین کیفیت و سریعترین ارتباط را در سرور تیرکس ماین تجربه خواهید کرد.

وقتی وارد یک سرور ماینکرافت می‌شویم در حقیقت بازی‌ها و گیم مودهای آن سرور است که باعث می‌شود ما بتوانیم از بازی کردن در آن سرور لذت ببریم یا نه. تصور کنید وارد یکی از بهترین رستوران‌های شهر خود می‌شوید، اما وقتی غذایی که سفارش داده‌اید را می‌خورید متوجه می‌شوید غذا از طعم و کیفیت خوبی برخوردار نیست.

همین موضوع باعث می‌شود آن رستوران از دامنۀ انتخاب‌های شما حذف شود، زیرا خدمات خوبی را به شما ارائه نکرده است. همین موضوع در داخل سرورهای ماین کرافت نیز صادق است.

سرور تیرکس ماین بهترین و پرطرفدارترین گیم مودهای ماینکرافت را به شما ارئه می‌دهد اما برای درک بهتر این موضوع، کافی است یکبار وارد سرور تیرکس ماین شوید و بازی در این سرور را تجربه کنید تا متوجه شوید کیفیت و لذت بازی در این سرور شوید.

وقتی پلیرهای یک سرور ماینکرفت از یک میزان مشخصی بیشتر شوند، کنترل کردن آن‌ها و شرایط حاکم، بسیار سخت خواهد شد و علت اصلی این موضوع این است که تمامی بازیکن‌ها یک بستر ایده آل را برای بازی می‌خواهند و در این میان بعضی از افراد هستند که سعی می‌کنند مزاحم سایر پلیرها شوند.

علاوه بر این، ممکن است بازیکن‌ها در طی فعالیت خود در داخل سرور با مشکلات مبهمی رو به رو شوند و نیاز به کمک پیدا کنند تا مشکل خود را حل کرده و به بازی خود ادامه دهند.

برای حل مشکلاتی از این قبیل، سرور نیازمند یک تیم و کادر حرفه‌ای و متخصص می‌باشد که در تمامی زمانها در دسترس باشند تا بتوانند به بازیکن‌های تازه وارد یا کسانی که با مشکلی مواجه شده‌اند، کمک کنند.

اغلب سرورهای ماین کرفت در سطح جهانی ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با شرکت اصلی ماینکرافت دارند و از قوانین این شرکت پیروی می‌کنند و همین موضوع آن‌ها را ملزم به رعایت تمام قوانین این شرکت می‌کند.

 از جملۀ این قوانین می‌توان به این قانون اشاره کرد که  برای ورود به سرور نیاز است که حتما شما حساب خریداری شدۀ ماین کرافت را داشته باشید، بنابراین اگر شما بخواهید داخل بهترین سرورهای ماینکرافت بازی کنید نیاز خواهید داشت که مبلغی حدود 30 دلار هزینه کنید تا بتوانید بازی ماینکرافت را خریداری کنید و سپس به این سرورها دسترسی پیدا کنید.

اما برای متصل شدن به سرور تیرکس ماین نیاز نیست شما حتما حساب اصلی ماین کرافت را خریداری کنید تا بتوانید به سرور دسترسی پیدا کنید. شما فقط با داشتن یکی از لانچرهای رایگان ماینکرافت می‌توانید به صورت رایگان و بدون هیچ گونه محدودیت به بهترین سرور ماینکرافت ایرانی یعنی تیرکس ماین متصل شوید و از بازی کردن ماین کرفت به صورت آنلاین همراه با دوستان خود لذت ببرید.

اگر شما حساب اصلی ماینکرافت به قیمت حدودا 30 دلار را خریداری نکرده‌اید یا دوست دارید ماین کرافت را با سایر پلیرهای ایرانی بازی کنید و یا اگر با مشکلات اتصالات اینترنتی مواجه هستید و همین موضوع سبب شده است تا از متصل شدن به یک سرور ماینکرفت خارجی محروم بمانید، بهترین گزینه برای شما سرور تیرکس ماین است.

زیرا جدا از اینکه شما به هیچ عنوان مشکلات و دردسرهای اتصالی نخواهید داشت بلکه بهترین کیفیت سرور ماین کرفت را تجربه خواهید کرد و در طول این مسیر تیم و کادری حرفه ای همیشه در دسترس شما خواهد بود که در صورت داشتن هرگونه مشکل به شما کمک کنند.

این سرور روزانه به صورت میانگین دارای 1500 الی 2000 بازیکن انلاین در لحظه است که این مقدار بازیکن آمار فوق العاده‌ای برای یک سرور ماینکرافتی حتی در سطح جهانی به حساب می‌آید.

اگر بخواهیم از تعداد محدودی از سرورهای ماین کرافتی در سطح جهان که معروفیت خاصی دارند فاکتور بگیریم، مابقی سرورهای ماین کرفت نیز همین مقدار بازیکن و یا کمتر دارند و این نشان دهندۀ میزان محبوبیت و معروفیت سرور ماین کرافت تیرکس ماین است.

 

 

 

2- معرفی سرور MCC Island

معرفی سرور MCC Island

آیپی سرور: play.mccisland.net

گیم مودها: Minigame, Parkour, PVP

MCC یا Championship ماینکرفت  (MineCraft Championship)، یکی از رویدادهای شناخته شده در جامعۀ ماینکرافت است که طی آن، یوتیوبرهایی را گرد هم می‌آوردند تا در یک سری مسابقات PvP (Player Vs Player) و مینی گیم هایی مانند Parkour بازی کرده و با هم رقابت کنند. این سرور توسط NoxCrew که یکی از سازندگان معروف نقشه‌های ماین کرافت است، ساخته شده و مسابقه و دنیای آن، با حساسیت و نظم فوق العاده‌ای ایجاد شده‌اند.

 این سرور در ابتدا به صورت بتا یا همان نسخۀ آزمایشی برای مدتی در دسترس قرار گرفت و بعد از اینکه متوجه شدند سرور هیچ مشکلی برای رویارویی با انبوهی از پلیرها ندارد، به صورت رسمی معرفی و از آن رونمایی شد و آیپی سرور برای عموم بازیکن‌های ماینکرافت در دسترس قرار گرفت.

 سرور MMC بستری را برای شما ساخته است که لحظات خوبی را با دوستان خود داشته باشید. شما در این سرور ماینکرافت  قرار است از یکسری بازی های ساده اما سرگرم کننده لذت ببرید و نباید زیاد دنبال رقابت و صرف زمان برای بالا بردن لول بازی خود باشید

 

 

 

3- معرفی سرور Complex Gaming

معرفی سرور Complex Gaming

آیپی سرور: hub.mc-complex.com

گیم مودها: Pixelmon, Skyblock, Factions, Prison, Survival, Creative

سرور ماین کرافت Complex Gaming یکی از سرورهای محبوب با تنوع بالایی از گیم مودهای مختلف برای حالت‌های بازی PvP، Survival و PvE است. علاوه برای گیم مودهای Hunger games، Skyblock و  spectacular creative realm که بسیار پیشنهاد می‌شوند، در این سرور نیز مشابه سرور Pixelmoncraft، نسخه‌ای از Pixelmon وجود دارد که بسیار محبوب است و داخل آن می‌توانید، صدها پوکمون مختلف را بگیرید و با هم معامله کنید.

برای فعالسازی برخی از این گیم مودها، مانند Pixelmon ابتدا نیاز است که یک پک مادینگ را نصب کنید. هر چند که ممکن است این موضوع کمی زمانبر و سخت به نظر بیاید، اما با انجام این کار، حتی اگر به سرور چند نفرۀ بازی متصل نشوید، می‌توانید در حالت سولو این گیم مود را بازی کنید.

 

 

 

4- معرفی سرور Manacube

 

آیپی سرور: play.manacube.com

گیم مودها: Survival, PvP, Creative, Skyblock, Factions, Prison

سرور Manacube یکی از تنها سرورهای ماین کرافت است که داخل آن می‌توانید به المنت‌های مینیمالی از طریق بخش pay to win (پرداخت کن تا برنده بشی)، دست پیدا کنید. همچنین دارای یکی از بزرگترین بازی‌های Skyblock ماینکرافت است و علاوه بر آن بازی‌هایی مانند survival، parkour و creative را نیز دارد.

 

این سرور بیش از همه برای گیم پلی فوق العادۀ parkour شناخته می‌شود. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، گیم مود Acid Island این سرور با تسک‌هایی که به شما در یک جزیره‌ای که عمدتا در زیر آب است می‌دهد و در عین حال باید از آب سمی دوری کنید، می‌تواند این تجربه را رقم بزند. یا مود Olympus را دارد که یک سرور prison-based است و شما زمین‌های شخصی خود را خواهید داشت، و با افزایش پول خود، می‌توانید رتبۀ خود را ارتقا دهید و به فضاهای جدید و سودآورتر دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

5- معرفی سرور Hypixel

 

آیپی سرور: mc.hypixel.net

گیم مودها: Minigames, Sky Wars, Hunger Games, Hardcore, Parkour

هیچ لیستی از بهترین سرورهای ماینکرافت را نمی‌توان نوشت، مگر اینکه در کنار سرور تیرکس ماین، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سرور را به این لیست اضافه کنیم، سرور Hypixel. سرور ماینکرفت Hypixel بدون شک محبوب‌ترین سرور ماین کرافت در سال 2023 است که بخش بزرگی از این محبوبیت بدون شک ناشی از گیم مودهای این سرور مانند Cops and Crimes و Murder Mystery است.

گیم مود SkyWars این سرور یک PvP مخاطره‌آمیز بر مبنای Skyblock کلاسیک ماین کرافت است. در این سرور تنوع خیره‌کننده‌ای وجود دارد که می‌تواند لحظات لذت بخشی را برای شما در کنار دوستانتان ایجاد کند.

 

 

 

6- معرفی سرور Mineplex

معرفی سرور Mineplex

آیپی آدرس: eu.mineplex.com  یا  us.mineplex.com

گیم مودها: Minigames, Survival, Sky Wars

سرور Mineplex یک پلتفرم سرور عظیم است که چندین زون و Arena با تعداد زیادی گیم مود مختلف را شامل می‌شود. سرور Mineplex در هر لحظه پذیرای هزاران پلیر است که در تعداد زیادی مینی گیم و تجربیات متنوع، مشغول بازی هستند.

از مود survival که متداول است و از ژانر battle royale الهام گرفته شده است، تا تجربیات خاصی نظیر Cake Wars که در داخل آن باید کیک خود را از پلیرهای گرسنۀ تیم دشمن حفظ کنید و در عین حال سعی کنید که کیک دشمنان را بخورید، همه و همه در این سرور پیش روی شما هستند.

همچنین می‌توان به MineStrike اشاره کرد که برداشتی مشابه کانتر استریک در ماین کرفت است و یا مود Global Offensive که در آن یک تیم تلاش می‌کند تا بمبی را در یکی از 2 محلی که تعیین شده است کار بگذارد و تیم دیگر تلاش می‌کند که از موقعیت‌های مورد نظر دفاع کند.

 

در این سرور همچنین امکان بازی در نسخۀ بدراک را دارید، اگر نسخۀ جاوا را بازی نمی‌کنید.

 

 

 

7- معرفی سرور PixelmonCraft

معرفی سرور PixelmonCraft

آیپی سرور: play.pixelmoncraft.com

گیم مودها: Pixelmon, Role-playing

مود Pixelmon یکی از مودهای جذاب و محبوب است و این جذابیت با قابلیت بازی چند نفره، بیشتر شده است. سرور PixelmonCraft یکی از بهترین سرورهای ماین کرافت است. این سرور مود محبوب Pixelmon را که تم پوکمون دارد، با قابلیت تجربۀ بازی چند نفره، تلفیق کرده است.

نابغه‌های سرور PixelmonCraft، نه تنها به شکلی کاملا صادقانه مناطق و فضای بازی را با تم پوکمون بازسازی کرده‌اند، بلکه تا حد ممکن نیز به حفظ گیم پلی بازی، متعهد بوده‌اند. حیوانات داخل بازی ماین کرفت با پوکمون‌ها جایگزین شده‌اند و می‌توان آن‌ها را گرفت و در مبارزه استفاده کرد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، مطابق گیم پلی بازی پوکمون، gym leaderها برای مبارزه آماده هستند، Pokemartها برای خرید وجود دارند و البته باید از علف‌زارهای بلند دوری کنید!

این سرور به معنای واقعی ثابت کرده است که دنیای بلوکی زیبای ماینکرافت، خانه‌ای عالی برای پوکمون است و حس بازی کردن پوکمون بر روی PC را که یکی از خواسته‌های همیشگی پلیرهای پوکمون بود، تداعی کرده است.

 

 

 

8- معرفی سرور HiveMC

 

آیپی سرور: Bedrock only

گیم مودها: Minigames

به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سرورهای بدراک ماین کرافت، همیشه چیزی سرگرم کننده برای انجام دادن در سرور HiveMC وجود دارد. از Hide and seek گرفته تا حالت Survival، سرور HiveMC تمامی ژانرهای متنوع را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، در این سرور همیشه شاهد اتفاقات جدید خواهید بود، نظیر مینی گیم‌های جدید و نقشه‌های جدید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وبسایت آن‌ها را چک کنید، البته متاسفانه، نسخۀ جاوا این سرور، دیگر در دسترس نیست.

 

 

 

9- معرفی سرور OPBlocks

معرفی سرور OPBlocks

آیپی سرور: sm.opblocks.com

گیم مودها: Prison, Skyblock, Creative, Survival, Pixelmon, Oneblock, Factions, Earth, Bedrock

 

این سرور با امتیاز 4.9 از بیش از 5000 رای و با شهرتی که برای کیفیت خودش دارد و البته گیم مودهایی که پشتیبانی می‌کند، همیشه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب باشد. این سرور یک جامعه دوستانه را پدید آورده که البته با دقت نیز آن را نگهداری می‌کنند و هیچ نوع مسمومیتی را اجازه نمی‌دهند.

این سرور از نسخۀ 1.20 پیشتیبانی می‌کند و به طور مداوم و اغلب به صورت فصلی، آپدیت‌های بزرگی را بر روی گیم پلی اعمال می‌کند و محتواهای جدیدی را ارائه می‌دهد. این سرور همچنان یک battlepass و فروشگاه آنلاین دارد.

 

 

 

10- معرفی سرور InsanityCraft

 

آیپی سرور: sm.insanitycraft.net

گیم مودها: Survival, Skyblock, Factions, SMP, Lifesteal, Prison, Crossplay, PvP, Pixelmon, Bedrock

یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شبکه‌های ماین کرفت، سرور InsanityCraft است که از سال 2012 در حال فعالیت است. این سرور بازی‌ها و گیم مودهای بسیاری دارد اما بیش از همه برای Factions, survival و Skyblock مشهور است.

در این سرور رویدادهای مکرری وجود دارند و بهینه‌سازی‌های با کیفیتی نظیر کامندها و پلاگین‌ها را برای افزایش لذت بازی، انجام داده است. وبسایت این سرور یک فروشگاه آنلاین دارد که آیتم‌های زیادی برای خرید در خود جای داده است.

 

 

 

11- معرفی سرور Vortex Network

 معرفی سرور Vortex Network

آیپی سرور: sm.vortexnetwork.net

گیم مودها: Prison, Skyblock, Survival, Pixelmon

سرور Vortex یک شبکۀ سرور با پشتیبانی خوب است که به طور مداوم، حدود 2000 پلیر آنلاین دارد. گیم مودهای اصلی بازی شامل Prison, Skyblock, Survival و Pixelmon هستند که همگی آن‌ها به طور منظم آپدیت می‌شوند.

نقطۀ تمایز این سرور با دیگر سرورها، تم فضایی آن است، پلیرهای خود را فضانورد می‌نامد و نقشه‌ها و کل فضاهای آن تم فضایی دارند. اگر به دنبال یک فضای کهکشانی و کیهانی هستید و پشتیبانی برای شما اهمیت دارد، انتخاب این سرور، می‌تواند یک انتخاب مناسب صحیح باشد.

 

 

 

12- معرفی سرور DonutSMP

 

آیپی سرور: donutsmp.net

گیم مودها: Vanilla Minecraft, Survival (SMP)

سرور DonutSMP همیشه خود را به عنوان سرور ماینکرفت hardcore معرفی کرده و تمرکز اصلی آن بر روی حالت چند نفرۀ survival یا SMP بوده است. تمرکز اصلی در چنین سروری تبدیل شدن به ثروتمندترین پلیر است، اما قوانین حاکم ممکن است خیلی متفاوت باشند.

در مورد سرور DonutSMP قوانین خیلی مینیمال هستند: ضربه زدن به مناطق بقیه بازیکن ها، دزدیدن و کشتن، همگی مجاز بوده و هدف اصلی فقط افزایش سرمایه است و اگر بمیرید، پیش از جوین مجدد باید مدت زمانی را منتظر بمانید.

هر چند که به نظر می‌رسد در یک بی قانونی کامل هستید، اما اینطور نیست! وبسایت DonutSMP برای حفظ و ایجاد یک جامعه دوستانه و فضای عادلانه، شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است، مانند عدم استفاده از هک، عدم سوء استفاده از باگ‌ها و موارد مشابه.

بسیاری از حالت‌های چند نفره در این سرور پشتیبانی می‌شوند، اما DonutSMP بیشتر برای پایبندی به نسخۀ کلاسیک بازی معروف شده است. اگر می‌خواهید به دور از پیچیدگی‌های گیم مودهای مختلف، بازی کنید و توانایی‌های رزمی خود را استفاده کنید، انتخاب این سرور، انتخاب درستی خواهد بود.

 

 

 

13- معرفی سرور Netherite

معرفی سرور Netherite

آیپی سرور: play.netherite.gg

گیم مودها: Survival, Lifesteal, Skyblock, with crossplay and Bedrock

این سرور سال 2022 تاسیس شده است، اما در حال حاضر نزدیک به 1000 پلیر در لحظه دارد. این سرور با تاکید بر روی نوآوری و کیفیت، تلاش کرده است تا بهترین تجربه را در حالت‌های Survival, Lifesteal و Skyblock فراهم کند.

این سرور تلاش می‌کند تا گیم مودهای خود را همیشه بروز نگه دارد و به صورت فصلی این کار را انجام می‌دهد، در حال حاضر در این سرور می‌توانید بر روی نسخۀ 1.20، بازی کنید.

 

 

 

14- معرفی سرور Penguin.GG

 

آیپی سرور: sm.penguin.gg

گیم مودها: Skyblock, Survival

یکی دیگر از سرورهای جدیدی که به سرعت در حال رشد و توسعه بوده، سرور Penguin.GG است. این سرور در سال 2022 توسط یوتیوبر ماینکرفت با تمرکز بر ارائۀ یک تجربۀ با کیفیت از گیم مود Skyblock راه‌اندازی شده است.

در کمتر از یک سال این سرور به حدود 1300 پلیر همزمان رسیده و اخیرا نیز حالت Survival SMP را اضافه کرد. این سرور به خوبی با شخصی سازی‌های زیادی چه در داخل بازی و چه در خارج از بازی، نظیر رنک‌های کاستوم و آیتم‌های قابل خرید از طریق فروشگاه آنلاین، بهینه شده است.

 

 

 

15- معرفی سرور The Archon

 

آیپی سرور: play.thearchon.net

گیم مودها: Minigames, Skyblock, Factions, Prison

سرور ماین کرافت Archon دارای جمعیت عظیمی از پلیرها است که از بروزرسانی‌های منظم گیم مودهای بازی در این سرور لذت می‌برند. این سرور یکی از سرورهای محبوب Factions و Skyblock است. همچنین در این سرور امکان بازی کردن گیم مودهای robbery, prison و outlands را دارید.

 

 

 

16- معرفی سرور Minr

معرفی سرور Minr

آیپی سرور: zero.minr.org

گیم مودها: Parkour, Minigames

سرور Minr یکی از قدیمی‌ترین سرورهای ماین کرافت است، به این معنی که محتوا و ساخت و سازهای بسیار زیادی را برای تجربه کردن شامل می‌شود. از جملۀ مودهای این بازی تلفیقی از parkour و adventure است. این سرور پر از چالش‌هایی با سطوح سختی متفاوت است که با اولین بازدید شما نیز می‌تواند، حسابی سرگرمتان کند.

 

 

 

17- معرفی سرور Among Us Performium

معرفی سرور Among Us Performium

آیپی سرور: amongus.performium.net

گیم مودها: Among Us, Battle Royale

 

ماین کرافت و Among Us دو تا از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در حال حاضر هستند و از آنجایی که ماینکرافت امکانات خلاقانۀ فراوان و Among Us فرمول ساده‌ای دارد، تنها مسئلۀ موجود برای تلفیق این دو بازی، مدت زمانی بود که برای پیاده‌سازی نیاز بود.

هر چند که نقشه‌های Among Us در ماینکرفت برای بازی کردن وجود دارند، اما اگر می‌خواهید بدون نیاز به هیچ پک تکسچر یا افزونه‌ای تجربۀ بازی Among Us در سرور ماین کرفت را در کنار دوستان خود داشته باشید، سرور Among Us ماین کرفت را امتحان کنید.

گیم پلی Among Us در این سرور به طرز هوشمندانه‌ای بازسازی شده است، غول‌های بازی یک نوار سلامتی دارند که در بالای صفحه نمایش داده شده و میزان پیشرفت شما در بازی را نیز نمایش می‌دهد، وظایف محول شده نیز بسیار شفاف هستند.

به عنوان مثال شما مسیرها را ترسیم و ایجاد می‌کنید و آثار باقی مانده را از بین می‌برید و حتی یک قطب نما در اختیار دارید که بتوانید وظایف خود را پیدا کنید.

 

 

 

18- معرفی سرور The Mining Dead

 

آیپی سرور: hub.miningdead.com

گیم مودها: Survival, Role-playing, PvP

در این سرور PvP و PvE در محیطی که بازسازی شدۀ Walking Dead شبکۀ AMC است، تلفیق شده‌اند. جنگیدن، کنکاش و جستجو و زنده ماندن در یک نقشۀ عظیم که همراه با مقابله با واکرها و رقابت با سایر پلیرهای مشابه است.

بیشتر اکشن‌ها مشابه نسخۀ DayZ ماینکرفت هستند، هر کاری که لازم است پلیرها انجام می‌دهند تا بتوانند زنده بمانند! یک سرور survival ماین کرفت به تمام معنا در مقیاسی جدید! این سرور همچنین لوکیشن‌های کلیدی سریال را نظیر زندان، Woodbury و Alexandria شبیه سازی کرده است.

 

 

 

19- معرفی سرور Grand Theft Minecart

معرفی سرور Grand Theft Minecart

آیپی سرور: gtm.network

گیم مودها: Role-playing, Survival, PvP

سرور ماین کرافت Grand Theft دو تا از عناوین پر طرفدار دنیای بازی‌ها را کنار هم آورده است! ماینکرافت و GTA. اگر هنوز به سنی نرسیده‌اید که بتوانید با ترور در خیابان‌های لس سانتوس قدم بزنید، برای خود خانه بخرید، با اسلحه شلیک  کنید یا از دست پلیس فرار کنید، می‌توانید تجربۀ GTA را اینجا، داخل ماین کرافت داشته باشید! با بهترین سروری که دراین زمینه وجود دارد.

 

 

 

20- معرفی سرور Minewind

 

آیپی سرور: server.minewind.com

گیم مودها: sSurvival, PvP, Hardcore, Minigames

در این سرور ماینکرفت نباید انتظار تجربه‌ای خاص داشته باشید. در عوض زمین بازی برای grieferها، کشتن پلیرها و فریب دادن آن‌ها آماده است. هدف شما ساده است، باید تا جایی که می‌توانید تلاش کنید تا زنده بمانید. شما ماین کرافت را تجربه خواهید کرد در فضای نامحدودی که باید در حضور ماب‌ها، دابل کراسرها و قاتلان، برای زنده ماندن تلاش کنید.

 

 

 

21- معرفی سرور Minescape

 

آیپی سرور: minescape.me

گیم مودها: Role-playing, Survival

طرفداران RuneScape حالا می‌توانند سطح مهارت‌های خود را تا 99 در ماین کرافت در این سرور RPG ماینکرفت که با دقت بالایی نیز ساخته شده است، به چالش بکشند. این سرور طوری طراحی شده تا بتواند حس و تجربۀ یکی از بهترین MMOهای رایگان را در ذهن پلیرها تداعی کند.

دو سال تلاش بی وقفه سبب شده است تا به شکل وفادارانه‌ای، تمامی لوکیشن‌ها، ماب‌ها و مهارت‌های RuneScape از هر دو نسخۀ OSRS و RS3 در محیط ماینکرافت، پیاده سازی شوند تا طرفداران هر دو نسخه بتوانند احساس کنند در خانۀ خود هستند!

 

 

 

22- معرفی سرور PirateCraft

معرفی سرور PirateCraft

آیپی سرور: mc.piratemc.com

گیم مودها: Role-playing, Survival, PvP

اگر به سبک دزدان دریایی علاقه دارید، پس این سرور مخصوص شماست. دریانوردی کنید، بسازید و غارت کنید، تمام این‌ها در سرور PirateCraft ممکن است. یکی از جاه طلبانه‌ترین سرورهای ماینکرافت که حتی مکانیزم کاملی برای مبارزه‌های کشتی به کشتی نیز، پیاده سازی کرده است.

مانند تمام ایده‌های ماین کرافتی که در این مقیاس هستند، این ایده نیز سخت به نظر می‌آید، اما ممکن شده است و به خوبی کار می‌کند. می‌توانید کشتی بسازید، آن‌ها را در دریا به حرکت دربیاورید، توپ‌های جنگی را بر روی کشتی سوار کرده و کشتی‌های دشمنان را منفجر کنید.

در خشکی نیز تجارت سادۀ جمع‌آوری غنیمت در جریان است، پلیرها می‌توانند خانه‌های ماینکرفتی خود را ساخته و در مناطق امن، دارایی‌ها و گنج‌های خود را پنهان کنند. مناطق امن در مقابل grieferها مصون هستند، به این معنی که می‌توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی از اینکه سازه‌های ایجاد شده در گزند دشمنان باشند، هر آنچه در ذهن دارید، در بازی پیاده کنید.

گیم پلی بازی و فضای پیاده شده، آن را به یکی از بهترین سرورهای نقش آفرینی در زمینۀ بازی‌های ساخت و ساز، تبدیل کرده است. البته اگر نقش دزد را بازی کنید، مشکلاتی هم در پیش خواهد بود. سایر پلیرها می‌توانند شما را محاصره کنند. مهاجمان توانایی تخریب بلوک‌های نرم را دارند و به طور کلی می‌توانند سبب اذیت و آزار شما شوند تا اینکه از ادامۀ این کار منصرف شوند، یا شما در قامت دفاع کننده، تسلیم شوید.

به همین ترتیب نیز، کشتی‌های داخل بازی را می‌توانید مشروط به اینکه صاحبش در کشتی حضور نداشته باشد، به سرقت ببرید. اگر به دنبال یک سرور PvP ماینکرفت هستید، شاید این سرور گنج پنهانی باشد که دنبالش بوده‌اید.

 

 

 

23- معرفی سرور Minecraft Middle Earth

معرفی سرور Minecraft Middle Earth

آیپی سرور: build.mcmiddleearth.com

گیم مودها: Creative

اگر دنیای کلاسیکی را بخواهیم انتخاب کنیم که شایستۀ جاودانه شدن باشد، بی شک Middle Earth کتاب Tolkien خواهد بود و قطعا دنیای بلوکی ماینکرافت، گزینه‌ای شایسته برای انجام این کار خواهد بود. این پروژۀ ناتمام، براساس دید سینمایی پیتر جکسون از مفهوم Middle Earth ایجاد شده است.

شما می‌توانید با پیوستن به این سرور و کمک در تکمیل کردن و ساختن دنیای کاراکترهای بازی و صرفا با رعایت قوانین، به این فرآیند سرعت ببخشید و در عین حال نیز از بازی کردن لذت ببرید. این پروژه را می‌توان یکی از جاه طلبانه‌ترین ساخته‌های ماین کرافت تا به امروز نامید.

 

 

 

24- معرفی سرور WesterosCraft

 

آیپی سرور: mc.westeroscraft.com

گیم مودها: Creative

اگر Middle-earth را سرور کلاسیک مورد علاقه انتخاب کنیم، در نقطۀ مقابل می‌توان از سرور WesterosCraft به عنوان سرور مدرن نام برد. از دیوار بزرگ گرفته تا Red Keep در King's Landing، و بسیاری دیگر از مکان‌های دیدنی سریال تاج و تخت با جزئیات بسیار بالا و دقیقی در این سرور پیاده سازی شده‌اند.

اغلب فضاهای بازی نسخۀ بازسازی شده از برنامۀ تلویزیونی شبکۀ HBO هستند. به خصوص Kings Landing که بسیار با شکوه ایجاد شده است.

مانند سرور ماین کرفت Middle-earth، این سرور نیز هنوز به صورت کامل کار فضاسازی را تکمیل نکرده است و پروژه همچنان در حال اجرا و پیشرفت است.

 

 

 

25- معرفی سرور Ranch n Craft

معرفی سرور Ranch n Craft

آیپی سرور: mc.ranchncraft.com

گیم مودها: Role-playing, Survival, Economy, Minigames

رام کردن اسب، کشاورزی و لذت یک بازی آرام، سرور Ranch n Craft یکی از بهترین سرورهای ماین کرفت است، اگر می‌خواهید از تیراندازی‌ها و درگیری‌هایی که در سرورهای دیگری با مضمون غرب وحشی وجود دارد، دوری کنید و پایبند به زندگی روستایی و تجربۀ لذت‌بخش آن باشید، این سرور بهترین انتخاب است.

پلیرها می‌توانند زمین‌ها را تصاحب کرده و مزرعه‌های خود را راه‌اندازی کنند و در کنار آن اسب‌ها و محصولات کشاورزی دلخواه خود را پرورش دهند. این سرور یکی از صلح‌آمیزترین سرورهای ماین کرفت در جهان است.

 

 

 

26- معرفی سرور OPLegends

 

آیپی سرور: play.oplegends.com

گیم مودها: Prison, Skyblock, Role-playing

جای تعجب نیست که سرور ماین کرافت OPLegends با دارا بودن هر دو نسخۀ جاوا و بدراک و بازی‌های Prison و Skyblock و بروزرسانی‌های منظم، یک سرور محبوب باشد.  اگر به سرورهای Prison based علاقه دارید، قطعا بهترین انتخاب سرور ماینکرفت OPLegends خواهد بود، سروری که نقشه‌های اختصاصی خود را نیز برای این سبک بازی دارد.

 

 

 

27- معرفی سرور Minehut

معرفی سرور Minehut

آیپی سرور: mc.minehut.com

گیم مودها: Unlimited

سرور ماینکرافت Minehut در واقع یک سرور به خودی خود نیست، بلکه یک ارائه دهندۀ سرویس سرور است که امکان ایجاد یک سرور شخصی سازی شده ماین کرافت را به شما می‌دهد.

این بدین معنی است که شما می‌توانید در هر لحظه سرورهای جدید ایجاد شده را در هر گیم مود را چک کنید و به آن‌ها جوین شوید و یا سرور مورد علاقۀ خود را ایجاد کنید. آیپی سرور اعلام شده شما را به لابی این سرور هدایت خواهد کرد.

اگر می‌خواهید قبل از انجام کار، تست‌های مورد نظر خود را انجام دهید، این سرور یک پلن فریمیوم دارد که به شما اجازۀ استفاده از پلاگین‌های نامحدود را می‌دهد، اما حداکثر 10 پلیر امکان جوین شدن خواهند داشت و حداکثر 1 گیگابایت رم به آن اختصاص داده می‌شود.

اگر بعد از تست از انتخاب خود مطمئن شدید، می‌توانید سرور ایجاد شده را با خرید یکی از پلن‌های در دسترس، ارتقا دهید. این سرور مزایای جانبی را نیز برای این موضوع در نظر گرفته است که از جملۀ آن‌ها می‌توان به بازدید ماهیانه 25000 عدد از لابی سرور، اشاره کرد.

 

منبع: pcgamesn